Bakan Koca, Twitter hesabından yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:"Yaz döneminde 18 yaş üstü herkes aşılanabilir dediğimizde, yaz bitiminde nasıl olsa yüzü kızarmayacak diyenler, umarız bugünlerde sık sık güneşe çıkıyorlar."
SAĞLIK
Yayınlanma: 25 Haziran 2021 - 18:20
Güncelleme: 25 Haziran 2021 - 18:54
Sağlık Bakanı Koca'dan Cevap
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, yaz mevsiminde 18 yaş üstü aşılama süreciyle ilgili öne sürülen iddialara ilişkin bir paylaşımda bulundu.
SAĞLIK
25 Haziran 2021 - 18:20
Güncelleme: 25 Haziran 2021 - 18:54











