Orhaneli ilçesinde meydana gelen yangın, büyük bir faciaya dönüşmeden önlendi. Topuk Mahallesi yakınlarındaki sulama göleti yanında piknik yapan bir ailenin mangalından sıçrayan kıvılcımların, kurumuş otları tutuşturduğu öne sürüldü. Kısa sürede büyüyen alevler, makilik alanda ağaçları da etkisi altına aldı.İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri ve yangın söndürme helikopterleri sevk edildi. Göletin hemen yanında çıkan yangına havadan ve karadan yapılan hızlı müdahale sayesinde alevler kısa sürede kontrol altına alındı.Yetkililer, olayla ilgili tahkikatın sürdüğünü belirtirken, vatandaşlara ormanlık alanlarda ateş yakmamaları konusunda uyarılarda bulunuldu.
BURSA
Yayınlanma: 28 Eylül 2025 - 09:18
Ormanda Piknik Keyfi Faciaya Dönüşüyordu: Orhaneli'deki Yangın Söndürüldü
Bursa'nın Orhaneli ilçesinde piknik yapan ailenin yaktığı mangaldan sıçradığı iddia edilen kıvılcımlar yangına neden oldu. Helikopter ve ekiplerin hızlı müdahalesiyle alevler kısa sürede söndürüldü.
BURSA
28 Eylül 2025 - 09:18
İlginizi Çekebilir










