19. Akdeniz Oyunları'nda Türkiye'yi erkekler 52 kiloda temsil eden milli boksör Samet Gümüş, yarı finalde İtalyan rakibine mağlup olarak oyunları bronz madalya ile noktaladı.
SPOR
Yayınlanma: 02 Temmuz 2022 - 17:56
Güncelleme: 02 Temmuz 2022 - 18:06
Samet Gümüş'ten bronz madalya
SPOR
02 Temmuz 2022 - 17:56
Güncelleme: 02 Temmuz 2022 - 18:06
İlginizi Çekebilir











