SAĞLIK
Yayınlanma: 23 Haziran 2021 - 13:17
Sağlık Çalışanlarına Uygulanan İstifa Yasağı Kalkıyor
Sağlık Bakanlığınca Covid-19 ile mücadele kapsamında sağlık çalışanlarının, istifa, emeklilik ve izin taleplerine kısıtlama getirilmişti. Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, sağlık çalışanlarına uygulanan istifa yasağı 1 Temmuz itibarıyla son bulacak.
SAĞLIK
23 Haziran 2021 - 13:17










