Bakan Koca'nın gündeminde sağlık çalışanlarının özlük haklarının iyileştirilmesine yönelik yürütülen çalışmalar vardı.15 AĞUSTOS'TA DEVREDEKoca, "Yeni bir yönetmelik hazırladık. Adaleti temin etmeye, emeğe karşılığını vermeye odaklandık. Taslak, ilgili kurumların görüşlerine açıldı. Yakında yayınlanarak 15 Ağustos'ta devreye girecek. Hekimlerimizin ve sağlık çalışanlarımızın memnuniyeti ile sorunlar daha kolay çözülecek" dedi.
SAĞLIK
Yayınlanma: 02 Ağustos 2022 - 11:49
Güncelleme: 02 Ağustos 2022 - 11:54
Sağlık Bakanlığı'ndan Müjde!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sağlıkçıların özlük haklarına ilişkin yönetmeliğin 15 Ağustos'ta devreye gireceğini duyurdu.
SAĞLIK
02 Ağustos 2022 - 11:49
Güncelleme: 02 Ağustos 2022 - 11:54











