SAĞLIK Yayınlanma: 23 Mart 2021 - 14:30 Sağlık Bakanı Koca Duyurdu Bakan Koca, son bir hafta içerisinde vaka sayılarının artışa geçtiği illerin Kastamonu, Çankırı, Yalova, İstanbul ve Erzincan olduğunu duyurdu. SAĞLIK 23 Mart 2021 - 14:30 Yorumlar Yazdır A Büyüt A Küçült Yorumlar Bakan Koca: "Son hafta 100 bin nüfusta vaka görünme oranı en çok artan illerimiz: Kastamonu, Çankırı, Yalova, İstanbul ve Erzincan. En çok azalan illerimiz: Sinop, Gümüşhane, Mersin, Kırıkkale ve Burdur. Riski ortadan kaldıracak olan tedbirdir." YORUMLAR adlı kullanıcıya cevap x Gönder İlginizi Çekebilir Sağlığı tehlikeye düşürenler listesinde yeni hileler Diyetisyenden İlginç Öneri: Kulak Memesi Masajı ile Kilo Verme İncirin İçindeki Gizem: Arı ile Doğanın Şaşırtan Dönüşüm Döngüsü mRNA Grip Aşısı İçin Kritik Eşik: FDA Moderna’nın Aşısını Tavsiye Etti Son Haberler Bursa'da Gündem "Akşam Trafiği" Programında Masaya Yatırıldı: Anahtar... Erdoğan: Türkiye 23 Çeyrektir Kesintisiz Büyüyor Filipinler 6.5 Büyüklüğünde Depremle Sarsıldı Böcek Ailesi Davasında Karar: 4 Sanığa Hapis, 2 Kişiye Beraat Cevdet Yılmaz’dan “Terörsüz Türkiye” Süreci ve Ekonomi Mesajları... Sağlık Bakanı Koca Vaka Artışı Yaşanan İllerin Yöneticileriyle Koordinasyon Toplantısı Gerçekleştirdi Sağlık Bakanı Koca Vaka Artışı Yaşanan İllerin Yöneticileriyle Koordinasyon Toplantısı Gerçekleştirdi