Yıldırım ilçesi Karamazak mahallesinden belediye otobüsüne binen Erdoğan K. (80) Otobüsle seyahat ederken Haşimişcan Caddesi üzerinde rahatsızlandı. Yaşlı adamın durumunu otobüs şoförüne bildirmesi üzerine şoför hemen otobüsü durdurup sağlık ekiplerine haber verdi. İlk yardım ekipleri otobüsün bulunduğu bölgeye gelerek rahatsızlanan yaşlı adamı hastaneye sevk etti.
Genel
Yayınlanma: 22 Ekim 2022 - 15:25
Otobüste Rahatsızlanan Yolcu Ambulansla Hastaneye Kaldırıldı
Bursa’da belediye otobüsün rahatsızlanan vatandaş ambulansla hastaneye yetiştirildi.
Genel
22 Ekim 2022 - 15:25











