Bursaspor’un Boluspor’u 3-1 yendiği maçta 87 dakika oyunda kalan ve sergilediği performansla alkış toplayan Kerem Şen, açıklamada bulundu. Yeşil-beyazlı takımın genç futbolcusu, sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı: “Tüm takım arkadaşlarımın emeğine sağlık. Önemli 3 puan. Çalışmaya devam.”Kerem Şen, Teknik Direktör Özcan Bizati’nin de vazgeçemediği oyuncular arasında yer almaya başladı.
BURSASPOR
Yayınlanma: 18 Ekim 2021 - 17:04
Kerem Şen: "Çalışmaya Devam"
Bursaspor’un yetenekli genç futbolcusu Kerem Şen, Boluspor galibiyeti sonrası üç puanın öneminden ve takım arkadaşlarının emeğinden bahsetti.
BURSASPOR
18 Ekim 2021 - 17:04











