TFF 1. Lig’in 3. haftasında Eyüpspor’a 2-0 mağlup olan Bursaspor’da futbolculara izin verildi. Morallerin bozuk olduğu yeşil-beyazlı takım, dünü ve bugünü serbest geçirirken, yarın ligin 4. haftasında deplasmanda oynanacak olan Altınordu maçı hazırlıklarına başlayacak. Teknik Direktör Fatih Tekke’nin bu dönem için hazırlık maçı plânladığı öğrenildi. Bursaspor, ilk üç haftada yalnızca bir puan toplayabildi.
BURSASPOR
Yayınlanma: 30 Ağustos 2021 - 12:50
Güncelleme: 30 Ağustos 2021 - 12:55
Fatih Tekke, Takıma İki Gün İzin Verdi
Bursaspor’da millî ara sebebiyle iki gün izne çıkıldı. Yeşil-beyazlı takım, Altınordu maçı hazırlıklarına yarın başlayacak.
BURSASPOR
30 Ağustos 2021 - 12:50
Güncelleme: 30 Ağustos 2021 - 12:55











