TFF 1. Lig’in 2. haftasında deplasmandaBüyükşehir Belediye Erzurumspor ile karşılaşacak Bursaspor, yaptığı antrenman ile bu maçın hazırlıklarına devam etti. Antrenör Ali Aközgözetiminde gerçekleşen idman 1 saatsürdü. Isınmahareketleriyle başlayan antrenman salonda kuvvet çalışmalarıyla tamamlandı. Bursaspor,akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.
BURSASPOR
Yayınlanma: 19 Ağustos 2021 - 14:05
Güncelleme: 19 Ağustos 2021 - 14:17
Bursaspor, Erzurumspor Maçı Hazırlıklarını Salonda Sürdürdü
Bursaspor, Pazartesi akşam saat 20.30’da deplasmanda karşılaşacağı Erzurumspor maçının hazırlıklarına salonda yaptığı antrenmanla devam etti.
BURSASPOR
19 Ağustos 2021 - 14:05
Güncelleme: 19 Ağustos 2021 - 14:17











