Bursa’nın Yıldırım ilçesinde otlatılmak üzere dışarı salınan keçiler, bir süre otlandıktan sonra ağaçlardaki yapraklara göz dikti.
Keçiler, park halindeki otomobilin üzerine çıkarak yaprakları yemeye başladı.
O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kayda alındı.
Genel
Yayınlanma: 05 Eylül 2024 - 11:00
Bursada Otomobil Üzerine Çıkan Keçinin Beslenme Keyfi Kamerada
Bursa’da dışarıda otlayan keçiler, bir otomobilin üzerine çıkarak ağaç yapaklarını yedi.
Genel
05 Eylül 2024 - 11:00











