Olay, merkez Osmangazi ilçesi Kemerçeşme Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, gece saatlerinde sokağa gelen bir kişi, elindeki bıçakla 2 aracın lastiğini patlattı. Şahıs, ardından elini kolunu sallayarak bölgeden uzaklaşırken, o anlar ise güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı. Bölge sakinleri bu tür başka olayların yaşanmaması için gerekli tedbirlerin alınmasını istiyor.
BURSA
Yayınlanma: 19 Aralık 2022 - 11:50
Güncelleme: 19 Aralık 2022 - 11:53
Bıçakla Araçların Lastiklerini Patlattı
Bursa’da bir kişi, eline aldığı bıçakla park halindeki 2 aracın lastiklerini patlattı. O anlar güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.
BURSA
19 Aralık 2022 - 11:50
Güncelleme: 19 Aralık 2022 - 11:53
İlginizi Çekebilir











