Belediye Başkanı Sertaslan, paylaşımında, “Sevgili hemşehrilerim. Yaptırmış olduğum Covit-19 testi pozitif çıktı. Sağlık durumum gayet iyi. Bir süre evde karantinada olacağım. İlgi gösteren, arayan, soran ve mesaj gönderenlere teşekkür ederim. Cevap veremediğim herkesten özür dilerim” ifadelerini kullandı.
BURSA
Yayınlanma: 29 Aralık 2021 - 12:58
Başkan Sertaslan Sosyal Medyadan Korona Virüse Yakalandığını Duyurdu
Gemlik Belediye Başkanı Mehmet Uğur Sertaslan, sosyal medya hesabından korona virüse yakalandığını duyurdu.
BURSA
29 Aralık 2021 - 12:58
İlginizi Çekebilir










