Bakan Varank: “(Burundan uygulanan aşı) ODTÜ, Hacettepe, Gazi ve Ankara Üniversitelerinin altyapı, bilimsel beceri ve akademik tecrübelerinin katkılarıyla Türkiye'nin ilk intranazal yerli aşı geliştirme çalışması şu anda hızla devam ediyor.”Bakan Varank: "(Grafen Seri Üretim Tesisi) Nano teknoloji alanında başarılı işler yapan firma, pandemi döneminde aşı alanında da çalışmaya başladı."Bakan Varank: "Bugün açılışını yaptığımız yatırım ile Türkiye grafeni seri bir halde üretebilen 10 ülkeden biri konumuna yükseliyor."
SAĞLIK
Yayınlanma: 30 Mart 2021 - 11:15
Güncelleme: 30 Mart 2021 - 11:33
Bakan Varank'tan Yerli Aşı Açıklaması
Bakan Varank: "(İntranazal aşı) Nisan ayında insanlı denemelere başlamış olacağız.
SAĞLIK
30 Mart 2021 - 11:15
Güncelleme: 30 Mart 2021 - 11:33











