Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, sosyal paylaşım sitesi Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, “Aşı olma oranının düşük olduğu illerde vaka sayıları artmaya başladı. Hayat ilelebet sıkı tedbirle, hastalık bana bulaştı bulaşacak endişesiyle sürmez. Randevu alıp aşımızı olalım” ifadelerine yer verdi.
SAĞLIK
Yayınlanma: 10 Temmuz 2021 - 01:06
Bakan Koca: 'Aşı olma oranının düşük olduğu illerde vaka sayıları artmaya başladı'
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, “Aşı olma oranının düşük olduğu illerde vaka sayıları artmaya başladı” dedi.
SAĞLIK
10 Temmuz 2021 - 01:06











